منوي اصلي
آخرين دانلودها
آمار سايت
مقالات : 848
مهتدون : 25
کليپهاي صوتي : 353
کليپهاي تصويري : 12
دانلود کتاب : 291
دانلود نرم افزار : 0
بازديد امروز : 292
بازديد کل : 2563448
 
   
پاسخ به یکی دیگر از شبهات قزوینی حول امامت
صاحب اثر: علی حسین امیری   تاريخ درج مقاله:2013-01-16  تعداد بازديد:344
جناب قزوینی در شبکه ماهواره ای ولایت مورخ 9/9/1389 ساعت19 در خلال سخنرانی خود که پیرامون اثبات مسئله امامت از قرآن بود خطاب به اهل سنت گفتند که هیچگاه وجود عایشه در قضیه افک ثابت نمی شود، چون نامی از او در آیات سوره نور نیست و همینطور وجود ابوبکر در آیه غار و شما برای اثبات این موارد به سنت می رسید و بنابراین ما نیز برای اثبات امامت به سنت اشاره می کنیم و در یک کلام منظورش این بود که هرگاه شما این موارد را بدون مراجعه به سنت اثبات کردید ما نیز امامت را بدون سنت(و حدیث و روایت) اثبات می کنیم...

 

 جناب قزوینی در شبکه ماهواره ای ولایت مورخ 9/9/1389 ساعت19 در خلال سخنرانی خود که پیرامون اثبات مسئله امامت از قرآن بود خطاب به اهل سنت گفتند که هیچگاه وجود عایشه در قضیه افک ثابت نمی شود، چون نامی از او در آیات سوره نور نیست و همینطور وجود ابوبکر در آیه غار و شما برای اثبات این موارد به سنت می رسید و بنابراین ما نیز برای اثبات امامت به سنت اشاره می کنیم و در یک کلام منظورش این بود که هرگاه شما این موارد را بدون مراجعه به سنت اثبات کردید ما نیز امامت را بدون سنت(و حدیث و روایت) اثبات می کنیم و یعنی شما نمی توانید خودتان به سنت اشاره کنید، ولی ما اشاره نکنیم!! در جواب به جناب قزوینی می گویم: دوباره شما دست به قیاسی مسخره و نابجا زدید، شما و هم مسلکان شما مسئله امامت را از اصول بسیار مهم و اساسی می دانید که حتی از نبوت نیز بالاتر است و معتقدید که چنانچه پیامبر(ص) آنرا ابلاغ نمی کرد، مثل این بود که اصلا رسالتش را انجام نمی داد. خوب اصولی به این مهمی چه ربطی به آن مواردی دارد که شما اشاره فرمودید؟! اصول دینی چون توحید و نبوت و معاد در جای جای قرآن بیان شده اند و آیا شما وجود ابوبکر در غار و عایشه در قضیه افک را جزء اصول دینی می دانید؟ در ضمن در قرآن به وجود یار پیامبر(ص) و شخصی در غار تصریح شده است و البته با مراجعه به احادیث، وجود حضرت ابوبکر ثابت می شود. ولی خلافت و امامت شما کجای قرآن ذکر شده است تا ما بخواهیم برای اثباتش به سنت رجوع کنیم؟!!(یعنی لااقل در قرآن تعیین جانشینی خاتم النبیین، دستوری از جانب خداوند اعلام می شد نه به اختیار امت و شورا، آنگاه ما می آمدیم و برای پیدا کردن آن شخص جانشین به سنت رجوع می کردیم، ولی چنین چیزی که ای مردم خلیفه پیامبرتان از جانب خداست، در قرآن نیست) برای اینکه دلایل پوچ مذهب رافضی گری برایتان روشن شود و مشت جناب قزوینی و مراجع مدعی تشیع برایتان باز شود، من می آیم و سوالی از جانب تمامی اهل سنت از جناب قزوینی و مراجع دیگر می پرسم: آیا چنانچه به فرض، همه مسلمین جهان قبول کنند که مراد آیاتی چون آیه غار و آیات سوره نور، حضرت ابوبکر و ام المومنین عایشه نبوده است و در واقع برای اثبات این موارد به سنت رجوع نکنند، آنوقت آیا شما نیز قبول می کنید که حضرت علی، خلیفه و جانشین بلافصل و من عندالله رسول اکرم(ص) نبوده است و قبول می کنید که چنین چیزی در غدیر خم مطرح نشده است؟ و در نتیجه سلسله امامان الهی نیز از امام حسن و امام حسین گرفته تا امام زمان باطل می شوند؟ اگر شما این مسئله را قبول نمی کنید(که نمی کنید) و می گویید اهمیت موضوع امامت بسیار بالاتر از این چیزهاست، می گوییم: پس چرا این مسئله با اهمیت را با آن مسائل دیگر قیاس می کنید؟! و چرا آن مسائلی که اهمیت آنها در نظر شما کمتر از امامت است در قرآن بیان شده اند، ولی مسئله مهم و با اهمیت مورد نظر شما بیان نشده است؟ می بینید که چگونه گرفتار تناقضات مسخره این مذهب شوم می شوید.


حديث
اِنَمَا الاَعمَالُ بِالنيَات و اِنَمَا لِکُل امرءٍ مَا نَوَي فمن کانت هجرته الي الله و رسوله فهجرته الي الله و رسوله
همانا اعمال بسته به نيت است و شخص بسته به نيتش بهره مي برد. پس کسي که هجرتش براي خدا و رسول باشد پس هجرتش براي‏ آنهاست
نظرسنجي

مؤثرترین کانال اهل سنت در هدایت شیعیان کدام است؟





خبرنامه